Wat kost jullie nanny service?
Onze nanny service wordt volledig afgestemd op jullie wensen. Het aantal kinderen, de leeftijden en het aantal uur zijn bepalend. Er is dus geen ‘one-size-fits-all’. Geef jullie wensen door en wij stellen met alle liefde een offerte op. Bekijk onze diensten voor een indicatie van de prijs.
Wat is de werkwijze?
Na ontvangst van het aanvraagformulier ontvangen jullie een offerte. Soms nemen wij telefonisch contact op voor aanvullende informatie. Gaan jullie akkoord met de offerte? Dan plannen wij een kennismakingsgesprek in om al jullie wensen door te spreken. Een paar dagen voor de bruiloft delen wij het kinderprogramma en het profiel van de aanwezige nanny’s.
Wat houdt een kennismakingsgesprek in?
Dat is een gesprek waarbij we al jullie wensen in kaart brengen. Dat kan gemakkelijk online. Op basis van ons gesprek stellen wij een persoonlijk kinderprogramma op.
Voor welke leeftijden is jullie nanny service?
Wij richten ons op kinderen van 0 – 12 jaar. Natuurlijk zorgen wij dat de activiteiten bij de leeftijd passen. De oudere kinderen zijn ook van harte welkom (als ze ons cool genoeg vinden!).
Welke diensten bieden jullie aan?
Wij bieden nanny services aan voor tijdens de ceremonie, de receptie, feestavond of voor de hele dag.
Nemen jullie alle benodigdheden mee?
Ja, alle benodigdheden nemen wij zelf mee. Denk aan knutselspullen, speelkleden, materiaal voor (buiten)activiteiten en compleet ingerichte kinderhoeken. Feestelijke aankleding is onderdeel van onze service. Je hoeft dus helemaal nergens aan te denken!
Weten wij vooraf welke nanny’s aanwezig zijn?
Ja, het profiel van de aanwezige nanny’s met jullie gedeeld. Betreft het een nanny voor jullie eigen kind(eren)? Dan ontmoeten jullie de nanny tijdens de kennismaking.
Werken jullie met ervaren nanny’s?
Ja, wij werken alleen met ervaren en gediplomeerde nanny’s. Zij worden vooraf gescreend aan de hand van hun diploma, ervaring en VOG. Zij beschikken over kinder-EHBO.
Mogen wij zelf bepalen hoeveel nanny’s wij boeken?
Afhankelijk van de leeftijdscategorie en het aantal kinderen wordt door ons bepaald hoeveel nanny’s er nodig zijn. De wet Kinderopvang nemen wij als leidraad. Een trouwlocatie is natuurlijk anders – en minder veilig – dan een kinderopvang. Daarom werken wij altijd met minimaal twee nanny’s om de kindveiligheid te garanderen.
Kunnen we ook één nanny boeken?
Bij een nanny service voor maximaal twee kinderen is één nanny een mogelijkheid. Dit hangt af van hun leeftijd, behoeften en de duur van de bruiloft.
Wat zijn jullie annuleringsvoorwaarden?
Het is mogelijk om de gehele boeking 60 dagen voorafgaand aan de opdracht te annuleren. De overige voorwaarden voor het wijzigen van de boeking vind je in onze Algemene Voorwaarden.
Zijn jullie ook inzetbaar voor andere gelegenheden?
Ja, onze nanny’s zijn ook inzetbaar op evenementen en partijen waar kinderen aanwezig zijn. Vraag gerust naar de mogelijkheden.
Offerte aanvragen
Vraag hier een offerte aan of neem contact op via Whatsapp.