bruiloftnanny.nl
Ontdek wat wij voor jullie kunnen betekenen op de bruiloft!
Met onze bruiloft nanny service is alles tot in de puntjes geregeld voor kinderen tot 12 jaar. Als je De Bruiloft Nanny boekt, heb je als ouders geen omkijken naar de kinderen en nemen wij alles uit handen. Wij doen leuke spelletjes, creatieve activiteiten en zorgen voor de allerkleinsten (ook de baby’s). Een paar weken voor de bruiloft vindt er altijd een online kennismaking plaats met de nanny(‘s) om alle details te bespreken.
Nanny service FUN
De nanny service wordt helemaal afgestemd op jullie bruiloft. Jullie kunnen ons vanaf elk moment inzetten. Van de ceremonie tot aan het feest en zelfs tijdens het slapengaan. Wij eten gezellig met de kinderen, leggen ze op bed en houden toezicht tot het feest afgelopen is. Hebben jullie ons een heel weekend nodig? Dat is ook geen enkel probleem!
Nanny service DREAM
Gaat de bruiloft tot in de late uurtjes door? Wij leggen de kinderen op bed en houden toezicht tot het feest is afgelopen. Dit kan ook bij het bruidspaar thuis. Eén nanny kan maximaal 4 kinderen onder haar hoede nemen.
Kinderhoek
Je kunt een aangeklede kinderhoek bijboeken, of alleen een kinderhoek boeken zonder nanny service. Hier lees je wat er allemaal is inbegrepen.
Onze nanny service wordt volledig afgestemd op jullie wensen. Het aantal kinderen, de leeftijden en het aantal uur zijn bepalend. Er is dus geen ‘one-size-fits-all’. Onze diensten zijn volledig op maat. Voor nanny service Fun is de startprijs €695. De avond nanny service begint bij €295 en de aangeklede kinderhoek bij €595. Geef jullie wensen door en wij stellen met alle liefde een offerte op.
Bekijk hier onze diensten.
Ja, je kunt ook alleen een kinderhoek boeken zonder nanny service. De kinderhoek wordt dan tussen 10:00 en 12:00 uur opgezet en uiterlijk 21:00 uur weer opgehaald.
Denk aan knutselspullen, speelgoed, speelkleden voor baby’s en spelletjes voor verschillende leeftijden. Wat wij niet meenemen zijn verzorgingsproducten zoals luiers, zonnebrand en andere benodigdheden.
Ja, het is mogelijk om te blijven overnachten. Dat kan bijvoorbeeld op de trouwlocatie, een nabij gelegen hotel of bij jullie thuis.
Ja, wij zijn ook inzetbaar voor zakelijke evenementen of feesten waar kinderen bij aanwezig zijn.
Elke nanny heeft minimaal drie jaar werkervaring. Onze nanny’s zijn zorgzaam, enthousiast en gediplomeerd. Alle nanny’s worden vooraf gescreend aan de hand van hun diploma, werkervaring en VOG. Zij beschikken over kinder-EHBO. Omdat veel van onze nanny’s dagelijks in de kinderopvang werken, zijn ze flexibel en weten ze altijd een goede band op te bouwen met elk kind. Onze nanny’s zijn tussen de 23 en 55 jaar oud. Door onze jarenlange ervaring kunnen wij zelf verantwoorde beslissingen nemen en storen wij jullie alleen als het écht nodig is.
Afhankelijk van de leeftijdscategorie en het aantal kinderen beapalen wij vooraf hoeveel nanny’s er nodig zijn. De wet Kinderopvang nemen wij als leidraad. Een trouwlocatie is minder veilig dan een kinderopvang, dus de extra ogen zijn absoluut nodig. Om die reden zijn wij bijna altijd met twee nanny’s. Dit is de kind-nanny ratio:
t/m 3 kinderen van 0 – 3 jaar = 1 nanny
t/m 4 kinderen van 4 – 8 jaar = 1 nanny
t/m 5 kinderen van 9 – 12 jaar = 1 nanny
Wij hebben meer dan veertig nanny’s die actief zijn in elke provincie in Nederland. Door onze flexibiliteit is er altijd een vervanger beschikbaar. Jullie zitten dus nooit last-minute zonder nanny!
Ja, alle nanny’s zijn verzekerd en vallen onder de bedrijfsaansprakelijkheid van De Bruiloft Nanny. Dit geldt ook voor woon- en werkverkeer. Dit is relevant als de nanny jullie kinderen bijvoorbeeld naar het hotel of naar huis brengt.
Ja, zodra de boeking definitief is kunnen jullie een online kennismakingsgesprek inplannen. Daarin worden alle wensen en details besproken. Jullie ontvangen vooraf het profiel van de aanwezige nanny’s. Een fysieke kennismaking is mogelijk, maar houdt rekening met extra kosten.
Wanneer de boeking definitief is vragen wij om de namen van de kinderen, hun leeftijden en specifieke behoeftes. Zo kunnen we de nanny service helemaal afstemmen op de kinderen. Uiterlijk 48 uur na de bruiloft worden alle gegevens verwijderd.
Een offerte aanvragen kan hier of via het menu bovenaan. Soms nemen wij telefonisch contact op voor aanvullende informatie. Is de offerte verlopen en hebben we niets van jullie gehoord? Dan sturen wij eenmalig een herinnering om zeker te weten dat jullie ons wel of niet nodig hebben. Na akkoord op de offerte en een aanbetaling van 50 procent gaan wij aan de slag met de voorbereidingen.
Gaan jullie akkoord met de offerte, dan houden wij de aantallen aan die met ons gedeeld zijn. Tot 21 dagen voor de bruiloft kunnen wijzigingen doorgegeven worden, bijvoorbeeld meer of minder kinderen. Daarna is onze personeelsplanning definitief en worden alle voorbereidingen getroffen.
Het is mogelijk om de gehele boeking 60 dagen voorafgaand aan de opdracht te annuleren. De overige voorwaarden voor het wijzigen van de boeking vind je in onze Algemene Voorwaarden.
De nanny service is ook te boeken voor een bruiloft in het buitenland. Wij worden het meest geboekt voor bruiloften in Italië en op Curaçao. Binnen Europa reist de nanny met jullie mee. De nanny’s op Curaçao wonen op het eiland en voldoen aan dezelfde eisen als de nanny’s in Nederland.
Bezoek onze stand op Trouwbeleving | 15 januari 2025 | Van Nelle Fabriek Rotterdam Dismiss